6 dec: Panelsamtal om hållbara fonder

Välkomna till ett öppet panelsamtal arrangerat av studenter på CEMUS-kursen Hållbar utveckling A.

Äntligen! Nu kan DU lära dig hur du kan tjäna pengar och rädda världen, SAMTIDIGT!

På grund av coronarestriktionerna är det viktigt att du anmäler dig i förväg. Anmäl dig till panelsamtalet på följande länk: https://forms.gle/WmgkKBT7H47XNRWJ7

NÄR? Måndagen den 6 december kl. 16:30-17:45
VAR? Universitetshuset Sal IV, Biskopsgatan 3
HUR? Nyfiken, glad och fikasugen

Kom till ett panelsamtal om hur du som privatperson kan lära dig att spara hållbart. Lyssna på en kunnig panel och ställ alla dina frågor. Samtalet kommer att vara i Universitetshuset sal IV och vi kommer förutom en massa kunskap bjuda på kaffe och pepparkakor. Har du anmält dig till panelsamtalet men ångrat dig? I så fall, skicka ett mejl till oss på emiliajansson40@gmail.com med ditt namn så avanmäler vi dig!

Samtalet riktar sig främst till studenter, men alla är såklart välkomna!